Każdego roku, w czerwcu, przeprowadzana jest w Radzie Miejskiej debata nad Raportem o Stanie Gminy, który przedstawia Burmistrz. Raport ma zawierać informacje o aktualnym stanie naszej Gminy. W Policach, sesja Rady odbędzie się 24 czerwca. Do tego czasu, regularnie będę zamieszczał informacje z raportu.
Jeżeli pod zamieszczonymi informacjami pojawią się jakieś szczegółowe pytania, chętnie sam wyjaśnię, lub zadam te pytania podczas debaty o Raporcie na sesji Rady Miejskiej.
BUDŻET OBYWATELSKI na 2020 rok
składanie projektów – 31 maja do 15 lipca 2019 r.
głosowanie – zakończone 22 września 2019 r.
W wyniku głosowania wybrano łącznie 6 projektów do realizacji:
w mieście Police
na obszarze sołectw
STAN REALIZACJI ZADAŃ
1.Przebudowa istniejącego budynku i dobudowa garażu na potrzeby OSP w miejscowości Tatynia – wybór wykonawcy robót planowany jest na przełomie kwietnia i maja 2021 roku a zakończenie realizacji pod koniec września 2021 roku.
2.Przebudowa skateparku przy ul. Piaskowej w Policach –wybór wykonawcy robót planowany jest w kwietniu 2021 roku, a zakończenie realizacji pod koniec lipca 2021 roku.
3.Police przyjazne dla psów urządzenie dwóch wybiegów dla psów – wykonanie projektu planuje się do końca lipca 2021 r.
4.Doposażenie świetlicy i placu (przy świetlicy) w miejscowości Drogoradz – zadanie zrealizowano w całości.
5.Rozbudowa istniejącego placu zabawa w sołectwie Przęsocin – zadanie zrealizowano w całości.
6.Doposażenie placu zabawa i stworzenie strefy rekreacyjnej dla Sołectwa Wieńkowo – zadanie zrealizowano w całości.