Raport o Stanie Gminy – wpis 5 z 10

Każdego roku, w czerwcu, przeprowadzana jest w Radzie Miejskiej debata nad Raportem o Stanie Gminy, który przedstawia Burmistrz. Raport ma zawierać informacje o aktualnym stanie naszej Gminy. W Policach, sesja Rady odbędzie się 24 czerwca. Do tego czasu, regularnie będę zamieszczał informacje z raportu.

Jeżeli pod zamieszczonymi informacjami pojawią się jakieś szczegółowe pytania, chętnie sam wyjaśnię, lub zadam te pytania podczas debaty o Raporcie na sesji Rady Miejskiej.

BUDŻET OBYWATELSKI na 2020 rok

składanie projektów – 31 maja do 15 lipca 2019 r.

głosowanie – zakończone 22 września 2019 r.

W wyniku głosowania wybrano łącznie 6 projektów do realizacji:

w mieście Police

na obszarze sołectw

 

STAN REALIZACJI ZADAŃ

1.Przebudowa istniejącego budynku i dobudowa garażu na potrzeby OSP w miejscowości Tatyniawybór wykonawcy robót planowany jest na przełomie kwietnia i maja 2021 roku a zakończenie realizacji pod koniec września 2021 roku.

2.Przebudowa skateparku przy ul. Piaskowej w Policach wybór wykonawcy robót planowany jest w kwietniu 2021 roku, a zakończenie realizacji pod koniec lipca 2021 roku.

3.Police przyjazne dla psów urządzenie dwóch wybiegów dla psów wykonanie projektu planuje się do końca lipca 2021 r.

4.Doposażenie świetlicy i placu (przy świetlicy) w miejscowości Drogoradz zadanie zrealizowano w całości.

5.Rozbudowa istniejącego placu zabawa w sołectwie Przęsocin zadanie zrealizowano w całości.

6.Doposażenie placu zabawa i stworzenie strefy rekreacyjnej dla Sołectwa Wieńkowo zadanie zrealizowano w całości.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.