Grzegorz Ufniarz

mam coś do zrobienia

Wniosek do Dyrektora ZDiTM

Wielkie i bezprecedensowe przedsięwzięcie organizacyjne i logistyczne w związku z koniecznością ewakuacji 3/4 mieszkańców Polic uważam za udane. Niestety, przysłowiową łyżką dziegciu stały się poranne kontrole biletowe w autobusach linii 107.

ZDiTM współorganizował akcję ewakuacji w zakresie organizacji transportu, zatem trudno uznać, że instytucja ta nie wiedziała o wielkiej akcji w Policach. Mimo to, tuż przed 8:00 rano, a więc w trakcie ewakuacji, pojawili się kontrolerzy biletów na linii 107 w Policach, prowadząc kontrole i wlepiając kary pasażerom udającym się do punktów ewakuacyjnych.

Wywołało to oburzenie i falę krytyki wśród mieszkańców.

W związku z tym zwróciłem się do Pana Dyrektora ZDiTM o zapoznanie się z sytuacją i z wnioskiem o anulowanie kar nałożonych w trakcie ewakuacji.

Miejsce i data sporządzenia dokumentu
POLICE (MIASTO) 2018-12-09
Dane nadawcy
Grzegorz Ufniarz

PESEL: 76061508911
Telefon: +48600225808
Email: grzegorz.ufniarz@interia.pl
Dane adresata
ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO
71-241 SZCZECIN
SZCZECIN
UL. SEBASTIANA KLONOWICA 5

wniosek
Szanowny Panie Dyrektorze
Zwracam się do Pana jako mieszkaniec i radny Rady Miejskiej w Policach.
Dziś wszyscy Policzanie przeżywali wielkie emocje związane z koniecznością ewakuacji 3/4 mieszkańców miasta w związku z usuwaniem niewybuchu, bomby z czasów II wojny światowej.

Służby miejskie starały się jak najlepiej zorganizować i przeprowadzić tę skomplikowaną akcję. Dotyczyła ona również transportu publicznego.

Na zlecenie Gminy Police zorganizowane zostały darmowe autobusy ewakuacyjne, które dowoziły mieszkańców do punktów ewakuacji.

We współpracy z ZDiTM zorganizowano również funkcjonowanie transportu miejskiego na czas ewakuacji i na czas, kiedy miasto zostało zamknięte w trakcie usuwania bomby.
Odpowiednie ustalenia i komunikat ZDiTM z piątku 7 grudnia w sposób wystarczający zapewniły obsługę transportu publicznego.

Niestety na tle całości dobrej współpracy Polic z ZDiTM pojawił się poważny zgrzyt. Przed 8:00 rano w Policach pojawił się zespół kontrolerów ZDiTM, którzy prowadzili intensywne kontrole w autobusach linii 107. Te działania wywołały dodatkową nerwowość i wzburzenie wśród mieszkańców, którzy m. in. z wykorzystaniem autobusów linii miejskich zdążali do punktów ewakuacyjnych.

Zwracam się do Pana Dyrektora z prośbą o zapoznanie się z opisaną sytuacją i sprawdzenie dlaczego WŁAŚNIE DZIŚ i WŁAŚNIE W TYCH OKOLICZNOŚCIACH zlecono wykonywanie kontroli biletów w Policach.

Zwracam się do Pana Dyrektora również z wnioskiem, by nałożone podczas kontroli w Policach w trakcie ewakuacji kary(tzn. pomiędzy godziną 6:00 i 9:00 rano) zostały anulowane.

Będę bardzo wdzięczny za pozytywne załatwienie mojego wniosku.

Z poważaniem
Grzegorz Ufniarz

Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu. Data złożenia podpisu:
2018-12-09T18:47:41.289+01:00

Kategoria: Prace radnego

Twój adres e-mail nie będzie publikowany. * oznacza pola, które trzeba wypełnić obowiązkowo

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.